فایل های دسته بندی پاورپوینت

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی با رویکرد حل مشکلات مدیریتی و استراتژیک برندهای جهانی

مطالعه موردی مطالعه موردی (Case Study) یک روش پژوهش علمی است که به صورت باز، ژرف و جزئی‌نگر به مطالعه یک مورد خاص می‌پردازد. در دسته‌بندی انواع روش تحقیق علمی این روش یکی از انواع تحقیق توصیفی محسوب می‌شود.

قیمت : 140,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت مگا مارکتینگ استراتژی بازاریابی و روش تأثیرگذار بر ادراک مشتریان

مگا مارکتینگ چیست؟ مگا مارکتینگ (Megamarketing) گسترش بازاریابی فراتر از خریدار به اشخاص ثالثی است که معاملات را تحت تأثیر قرار می دهند (یا مسدود می کنند). این احزاب ثالث شامل اتحادیه‌های کارگری، مؤسسات فرهنگی، گروه‌های اصلاح‌طلب، بانک‌ها و – مهم‌تر از همه – دولت‌ها هستند.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت گردشگری دریایی ظرفیت استراتژیک نهفته و نقطه عطفی درپیشرفت کشورها

گردشگری دریایی به عنوان یکی از پر مخاطب ترین انواع گردشگری، شامل آن دسته از فعالیت های تفریحی است که در محیط دریا صورت می پذیرد.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی به سبک جنرال الکتریک با رویکرد تحلیل تجاری کسب وکارها

طبق فهرست ارائه شده از طرف موسسه بین المللی اینتربرند که در زمینه ی ارزش گذاری برندها معتبرترین سازمان حال حاضر دنیاست ، یازدهمین برند قدرتمند و ارزشمند حال حاضر دنیا در سال ۲۰۱۷ میلادی به برند جنرال الکتریک با نام اختصاری GE اختصاص یافته است .

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت رازموفقیت و استراتژی بازاریابی کوکاکولا، دانشگاه رقابت درجهان

شرکت‌های کمی‌وجود دارند که مانند شرکت کوکاکولا، تک محصولی باشند و تنها با همان یک محصول شناخته شوند

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت بازاریابی به سبک شیائومی بارویکرد شناخت بازار و مدیریت ذائقه مشتریان

شیائومی به معنی Little Rice یا «برنج کوچک» است. این نام الهام گرفته شده از یکی از مفاهیم آیین بودا است. این شرکت به دلیل اینکه قصد داشته از صفر و با تولید خرده محصولات به رقابت با بزرگترین تولیدکنندگان دنیا بپردازد، این نام را برای خود انتخاب کرده است.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت کارت امتیازی متوازن ،نقطه عطف و رمز موفقیت شرکت های بزرگ و برندهای مطرح جهانی

کارت امتیازی متوازن (Balanced Score Card) با نمایش سطح عملکرد سازمانها، مدیران را در راستای بهبود عملکرد واحد مربوطه یاری می سازد. رویکرد کارت امتیازی متوازن BSC در تعیین جایگاه سازمان این امکان را فراهم می آورد تا بتوان از این ابزار برای عارضه یابی سازمان ها بهره گرفت.

قیمت : 98,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت گردشگری کشاورزی و تاثیران درتوسعه کشاورزی و صنایع روستایی

گردشگری کشاورزی، فرصتی است برای توسعه کشاورزی و روستایی و ایجاد فرصت‌های تفریحی سالم و آموزنده برای شهروندان داخلی و خارجی.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی، رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی دردستیابی به بازارگسترده و سود بیشتر

مارکتینگ ریسرچ یا تحقیقات بازاریابی مجموعه ای از فرآیندهاست که تولید کننده و مشتریان و مصرف‌کننده نهایی را از طریق جمع آوری اطلاعات به هم متصل می کند.

قیمت : 58,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تعداد نتایج: 9